piątek, 13 czerwca 2014

DIAMOND COSMETICS SEMILAC - LAKIERY HYBRYDOWE

semilac lakiery hybrydowe

                Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem lakierów hybrydowych ale za każdym razem stwierdzałam, że to nie dla mnie, mam sporo zwykłych lakierów do paznokci więc po co mi lakiery hybrydowe ?
Przeglądając różne blogi natknęłam się na blog Darii, gdzie po raz pierwszy zobaczyłam lakiery hybrydowe Semilac. Zainteresowana szukałam więcej informacji na ich temat, bardzo spodobały mi się dostępne kolory, po długich namysłach i ja postanowiłam być w końcu posiadaczką lakierów hybrydowych. Na początek wybrałam 4 kolory: Pearly Violet 036, Brown Vlack 077, Peach Milk 055 i Glossy Crannberry 066.




                Moje pierwsze spostrzeżenia na temat tych lakierów, mają fajną pojemność 6ml myślę że na użytek własny to całkiem sporo. Moim zdaniem konsystencja jest w sam raz, łatwo lakier się aplikuje, chociaż nie wiem czy to moja wina czy nie ale czasami powstawały mi bąbelki powietrza. Kolor jaki wybrałam na wypróbowanie to piękny Peach Milk nr 055, kolor na lato do opalonych dłoni będzie się prezentował bardzo ładnie. Lubię takie mleczne odcienie więc strzał w dziesiątkę ;)
Kolor w rzeczywistości wygląda ładniej, zdjęcia nie oddają tego w 100%.
Na temat trwałości tych lakierów będę mogła coś powiedzieć dopiero za jakiś czas, a na razie cieszę się moim nowym pięknym kolorkiem paznokci ;)

Lakiery można dostać na stronie www.pazurki.com.pl


semilac lakiery hybrydowesemilac lakiery hybrydowe


semilac lakiery hybrydowe

semilac lakiery hybrydowe

semilac lakiery hybrydowe

 Kto z Was już próbował lakierów Semilac i może coś powiedzieć na ich temat ? 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor, taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam ich już kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie ten kolorek na paznokciach :-) Hybrydy to dla mnie idealne rozwiązanie, w końcu nic mi nie odpryskuje w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że bardzo się polubię z hybrydami ;)

      Usuń